۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۶۴۴۶۷۱
حجت الاسلام والمسلمین قمی:

ابتلائات برای رشد انسان است | مشکلات ملت ایران را متوقف نمی کند

ابتلائات برای رشد انسان است | مشکلات ملت ایران را متوقف نمی کند
رییس سازمان تبلیغات با بیان این که ابتلائات سبب رشد انسان می شود، گفت: یان بلا محکی برای صبر و استقامت مردم است که با عنایت الهی ملت ایران از آن سر بلند خارج خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی امشب در برنامه زنده شبکه سوم سیما با بیان این که هر ابتلایی برای رشد انسان است، گفت: چه قائل به بیولوژیک بودن این ویروس باشیم چه آن را عادی بدانیم باید توجه کنیم که کار هیچوقت از دست خداوند متعال خارج نیست.

وی افزود: این بلا هم محکی برای صبر و استقامت مردم است که با عنایت الهی ملت ایران از آن سر بلند خارج خواهد شد و ملت ایران با اراده پولادین خود مشکلات را پشت سر می گذارند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به مجاهدت های مدافعان سلامت و گروه های جهادی این ایام اظهار داشت: در این ایام کادر درمانی و مدافعان سلامت و همچنین گروه های جهادی مختلف مانند طلاب با رعایت مسائل بهداشتی جان خود را در دست گرفته اند تا به مردم خدمت کنند.

وی با اشاره به به اراده و قدرت ملت ایران ادامه داد: ایران ملت اراده ها است و نباید خود را دست کم کم بگیریم، مردمی که تصمیم گرفتند توسری نخوردند و آقای خود باشند اراده کردند که انقلاب اسلامی را با قدرت به پیش ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان این که کوچکی و بزرگی انسان به اندازه همت اوست، ابراز داشت: جامعه ای که اراده کرده به سمت قله حرکت کند با عنایت الهی پیش می رود و ملت ایران آماده برداشتن گام های بزرگ برای رسیدن به هدف های عالی است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ابراز امیدواری کرد که به برکت عنایات امام کاظم(ع) و امام رضا(ع) سالی پر برکت پیش رو داشته باشیم.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
شهادت امام موسی کاظم علیه السلام تسلیت
سال نو مبارک
0
0